Jak zvýšit povědomí o své firmě?

Jak těžké je skutečně v dnešní době uspět ve vlastním podnikání? Na jednu stranu máme možnosti, o kterým se začínajícím podnikatelům ještě před několika lety ani nezdálo, na tu druhou se potýkáme s čím dál větší konkurencí. Začátky nejsou nikdy jednoduché a v případě podnikání to platí dvojnásob. Na rozdíl od zaběhnutých firem, které mohou investovat do marketingu miliony, se začínající firmy musí spokojit s omezeným rozpočtem. Mnoho začínajících firem tak končí dříve, než vůbec stihli začít. Každá druhá firma se pak nedožije ani prvního roku svého života. Chytrá propagace je v tomto případě klíčem k úspěchu. Žijeme v 21. století, které s sebou přináší sociální platformy, na kterých je možné zacílit reklamu na konkrétní zákazníky více než kdekoliv jinde.

Pracovní kout
 

  • PPC reklama

Ptáte se, co je ppc reklama? Jedná se o chytrý způsob reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné umístění inzerátu na inzertní prostor, ale až za konkrétní prokliknutí na stránku, na kterou odkazuje. Jedná se tedy o velmi efektivní reklamu, která navíc není finančně nikterak přemrštěná.
 
Ppc reklama – jak se tvoří?
PPC je zkratka anglického spojení Pay Per Click, což v překladu znamená „zaplať za kliknutí“. Její tvoření je v podstatě velmi jednoduché, ale aby byla reklama opravdu cílená, je dobré se obrátit na odborníky.

Sociální média
 

  • Sociální sítě

S omezeným rozpočtem je velmi těžké vytvořit cílenou reklamu, která by přilákala nové zákazníky a potencionální klienty. Problém s omezeným rozpočtem na reklamu a propagaci však není neřešitelný. Jsou tu sociální sítě, které nabízí možnost propagace zcela zdarma. Vlastní profil na sociálních sítích je jen jednou z možností, jak vlastní reklamu realizovat. Zajímavé postřehy z oboru, poutavé příspěvky či odkazy na odborné články jsou jen jednou z možností jak zaujmout. Nesmíme však zapomenout na takové sociální sítě jako je Twitter nebo Facebook.