Podivné hobby od tetování aut až po sbírání chlupů

Většina lidí pravidelně navštěvuje nějakou sportovní aktivitu, chodí do posilovny, čte nebo si ve volném čase plete. Někteří zase kromě práce nemají čas na žádné jiné aktivity. Existuje ovšem početná skupina lidí na této planetě, která má velmi zvláštní druhy koníčků.
Některé jsou více divné než ty ostatní, jiné byste asi za koníček ani nepokládali. Ale přesto se to všechno děje a jak se říká: „Jiní kraj jiný mrav“, či proti gustu… Však to dál znáte.
A jaký že je seznam nejbizarnějších zájmů z celého světa. Uvádíme níže.
Stádo krav
Toy Voyaging
Základem tohoto zájmu, jehož název se dá volně přeložit jako „Cestování hraček“, je doslova cestování vaší oblíbené hračky. Pro tuto zálibu existuje speciální webová stránka, která sdružuje lidi se stejným koníčkem. Vy si prakticky vyberete hostitelskou rodinu, která poskytne dočasný domov vaší hračce. Absolvují s ní výlety, fotí ji, nahrávají videa. A po čase, až budete chtít hračku zpátky, tak vám ji prostě pošlou i spolu se všem natočenými a vyfocenými materiály.
Extrémní žehlení
Představte si koníček, při kterém žehlíte a zároveň sjíždíte divokou řeku, letíte v helikoptéře nebo skáčete s padákem. Že je to naprostý nesmysl? Možná ano, leč pár jedinců s právě v tomhle našlo zálibu. Počátky tohoto extrémního sportu se datují do roku 1997 v Leicesteru ve Velké Británii.
Bučení
Velice zajímavé hobby se také objevilo v americkém státě Wisconsin. Dokonce zde zorganizovali i soutěž, ve které musí závodníci co nejlépe imitovat kraví bučení. Nejnovějším vítězem je desetiletý Austin, který mimo jiné získal finanční obnos ve výši 1000 USD, bundu s obrázkem krávy a zlatý zvon.
Hračka na cestách
News-Bombing
Tato kratochvíle je jen těžko postřehnutelná, spočívá totiž v tom, že se musíte objevit v pozadí reportáže s jakéhokoliv místa. Ve Velké Británii žije muž, který je tímto narušováním zpráv pověstný. Snaží se najít místo, kde se bude živě vysílat nějaká reportáž. Když přenos začne, postaví se za novináře a prostě tam stojí. Za jeho jednáním je snaha upozornit na to, že televizní společnosti do svých zpravodajských relací umisťují pouze atraktivní lidi.